BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الأحد، 6 ديسمبر 2009

الحضانه.


اولا انا هارد على تعليقاتكم على البوست اللى فات
بس بالليل
--------------------------
ليه بقى كتبت البوست السريع دا
اصل انا بأختبر مشاعر جديده عليا اوى
موش متخيله اد ايه
انا بحب البنت حنونه
طبعا اغلبكم يعرفها
واللى مايعرفهاش
حنون دى بنت اختى اسما بس
لكن الام الفعليه هى انا ماما سها
اد ايه الكلمه دى بتجننى
وقال اقول موش عاوزه اولاد قال
دا وربنا انا بتجنن لما بسمعها بتقول كدا واجرى عليها واخدها فى حضنى
انا بحبها بجد بشكل موش ممكن اى حد يتخيله
المهم
صحيت حبيبه مامتها من جنبى الصبح
واللى فى بالها انها تروح الحضانه
انا اخدتها ورحت زرت الحضانه اكتر من مره
لانى كنت بشتغل هناك وكلهم حبايبى
الست حنين بقى كل شويه تقول ماما عاوزه اروح الحضانه
والنهارده وقفت وخبطت رجلها فى الارض عشان انا كنت كل شويه اقولها حاضر هاوديكى وموش اوديها
النهارده صممت
انا كنت بأجل مرواحها الحضانه لانى بصراحه بخاف عليها من الهوا الطاير
انا بخاف عليها اى حد يقربلها
حتى مامتها
وانا مالى موش هما اللى سابوهالى خالص عشان اربيها واتعلقت بيها
قمت اتصلت على سواق العربيه وجه اخدها وبصراحه انا ماكنتش مصدقه ان لما العربيه تيجى هى هتمشى معاهم كدا ببساطه وكنت متخيله انها تتعلق برقبتى وتقولى موش عاوزه اروح ياماما
قلب الام بقى
المهم مشيت وبعد نص ساعه كنت انا لابسه وخارجه رايحالها الحضانه
ماما تقولى يابت اقعدى
وبابا يقولى بطلى عبط
وامها تقولى سبيها عشان تتعود
وانا راسى والف جزمه قديمه
هاروح اطمن على بنتى ياناس
قلبى واكلنى عليها
المهم اخدت تك تك ورحت
وهناك مس مى اللى هى صاحبتى وقفت فى وشى وانا داخله الفصل وقالتلى لا ابدا
انتى موش داخله عندها
وانا اقولها وحياتى يامى عشان خاطرى
قالتلى طيب هافتح وبص عليها من غير ماهى تشوفك
فتحتلى وبصيت عليها لقيتها واقفه جنب المدرسه وماسكه الساندوتش بتاكل فيه
قلبى طار وكنت هاتجنن واخدها فى حضنى
لكن مى منعتنى الله يسامحها
خرجت وقعدت اقولهم وربنا اللى هيزعلها هاشرحه
وانا هاخد كورس تشريح عشانكم وعشان لو اى حد عملها حاجه والله من اول نها صاحبه الحضانه لغايه الداده هااكلكم واقطعكم بسنانى
ضحكوا اوى
وادينى كل شويه عماله اتصل بيهم اطمن عليها
وبصراحه البنت جدعه وفاقت كل تخيلاتى
طلعت اجمد منى انا
ياحبيبتى ياروحى
وانا دلوقتى قلبى متشحتف عليها ومستنياها
هنا

17 التعليقات:

فاتيما يقول...

ما شاء الله
عسوووووووولة دنا قولت دى أنتى و انتى صغننة و لا حاجة
عثل خالث يا لهوى ع البنات و جمالها
كان نفسى ف بنت انا كمان
تجيبهالى إنتى بقى
و يلا اديكى بتتدربى اهو
و ملكيش حجة
الامومة احساس و حنان ربنا بيحدفه فى قلوب البنات من زماااان متهيألى من قبل ما يتولدوا حتى
ربنا يرزقك يا سكرتى
يا رب و عن قريب
و يلا خلصونا بقى واتجوزا

همس الاحباب يقول...

كل سنة وانتى طيبة
وربنا يخليكو ا لبعض ويبارك فى حنين وخالة حنين
بس كنتى روحتى معاها الحضانة وخدتى السندوتشات بتاعتك عادى يعنى ده حتى الاطفال احباب الله
ههههههههههه
ومستنياه فين فى المدونة
ربنا معاكى قلب الام يا جدعان
تحياتى

غير معرف يقول...

إحساس لذيذ بجد
إحساس الحنان والحب حسيته من كلام حضرتك

الأحاسيس دي لازم يحسها كل بني آدم
راجل أو ست متفرقش
واللي يقول مش بحسها أحسن له يروح يموت
بحس إحساس الحب ده لما بنت أختي تقعد تغلب فيا وتضربني - أصلها مهيبره خالص - يابنتي إتهدي إرسي شويه
4 سنين بس عفريته
ومهما ضايقتني لما تيجي في الآخر وتحضني كده وتغلس وتصمم تبوسني
بيبقي ده أحسن إحساس في الدنيا
وأحلي بوسه في الدنيا

ربنا يرزقك بالزوج الصالح والذرية الصالحة

لوك لوك معلش
رغيت كتيير
سلام بقي

VÖltaa يقول...

ههههههههه هم العيال كده
بيبيعو الواحد عند اول اغراء

Cute Kitty **sookra يقول...

فاتيما

ياخراشى دى انا وانا صغننه
هو انا اطول ابقى قمر كدا
وربنا انا بموت فيها
ويارب يارب اما اتجوز احب عيالى نص مابحب حنون
وكمان احب ازفلك خبر
انا فرحى اتحدد 25 /5
يحينا ويحييكى ربنا وانت اول واحده بعزمها اهو واوعى ماتجيش اموتك
بوسه كبيره منى ومن حنونه كمان

Cute Kitty **sookra يقول...

همس الاحباب

ماشى ياابوشابى
لا ياعم مستنايها على باب البيت
ههههههههههههههه
منور ياابوهمس
على فكره بنت عمى اسمها همس عندها سنه

Baskouta يقول...

ربنا يخليهالك
واكيد هي سكرة زيك يا سكرتي
تعرفي كان نفسي اشوفك يوم الجمعة بس عرفت من تعليقاتك عن فاتيما انك ممكن متجيش
بجد نفسي اشوفك
I love you ya sugar

مي يقول...

ترجعلك بالسلامة من الحضانة
اد ايه انتى ام جواكى مشاعر امومة رهيييبة حتى لو انتى اللى مش مخلفة الامومة جواكى ماشاء الله
بس هى كميلة خاالص ربنا يحميها وتفرحوا بيها

beautiful mind يقول...

سها
انا استفدت كتير اوي من البوست دا بصراحه
ههههههه
عرفت انك اسمك سها مش سكره
وعرفت اد ايه جواكي مشاعر امومه غير عاديه
ربنا يرزقك ببنوته تكون زي حنين كدا
وبردو توديها الحضانه زيها
ربنا يخليهالكم
ويحميها
ودائما متميزة
تحياتي

Tamer Nabil Moussa يقول...

الامومة دى حاجة كبيرة احساس ومشاعر لاتوصف انا اعتبرها الحب الاول والحقيقي فى حياة كل انسان

ربنا يوفقك وتفرحى بيها

مع خالص تحياتى

Remas يقول...

يا حبيبة قلبي وحشانى

ربا يخليك حنين يارب

وعثبال ولادك ما يرحو هما كمان الحضانة وتروحى تطمنى عليهم وتكون حنون في المدرسة وتعمل عليهم الكبيرة

انتى قلبك عسول وفيه حنية كبيرة ربنا يديكى على اد قلبك الحلو

والف الف ميروك على تحديد الفرح ربنا يتمم لك على خير ويسعدك يارب

(Joudy) يقول...

يااااه دى انتى هتبقى أم ممتازة

بس سؤال دى راحت الحضانة أومال لو اتجوزت هتعملى إيه أكيد هتروحى تعيشى معاها ههههههههههههه

ربنا يسعدك يارب وما يحرمك منها أبدا

دمتى بكل الخير والسعادة

الشعب لابد له من حكومه تشكمه يقول...

على فكره فيها شبه منك:))
اى نعم انا شوفتك واعرف احكم:)

ربنا يخليها ويبارك فيها وعقبال يارب ميكون عندك بنوته وولد جميل كده راااجل..

انا عارفه احساسك علشان عامله كده مع ابن اخويا,..
الاطفال دول احلى حاجه فى دنيا وبيطلعوا مننا احلى حاجه جوانا:)

blue-wave يقول...

ربنا يخليهالك يارب

خواطر شابة يقول...

ماشاء الله ولاحول ولا قوة الا بالله ربنا يحفظها ويخليها لكم
انا دائما بقول ان الام مش بس هي اللي بتخلف بمعنى مشاعر الامومة مش مقصوة بس على اللي خلفوا حتى اللي ربى بتكون عنده نفس المشاعر واحيانا أقوى
تحياتي لك عزيزتي

حلم بيعافر يقول...

مبرووووووووك اللوك الجديد
وبلاش تكاتك عشان خطر

Cute Kitty **sookra يقول...

blackshwak

اولا نورتنى
ربنا يخليهالكم ويحرسها
وربنا يرزقنا بالازواج والزوجات الصالحين والصالحات وكمان ذريه عسل كدا وتملا حياتنا
==============================
mo7mmed

ههههههههههه
اه طبعا
بس كفايه عليا الحضن اللى استمر اكتر من 10 دقايق اول ماوصلت
وكفايه كل الرغى والحكاوى اللى حكيتهالى وقعدت تكررها كل شويه

==========================
baskota

والله كان نفسى اجى واشوفك كمان
بس تتعوض انشاءالله
اهىء اهىء اهىء اهىء اهىء
اى لف يو تو
سى يو سوون
-----------------------
ميويه

تسلميلى ياقمر وربنا يخليكى


-----------------------
بيوتفل مايند

ياعم ولايهمك انا اصلا اسمى موش سر اغلب الناس هنا عارفينه
ههههههههههههه
ويارب يتقبل دعاك
ويرزقك انت كمان ببنوته زيها كدا
----------------------
تامر نبيل

احساس رائع بجد ومتعب اوى كمان
كل القلق اللى كنت فيه دا موش ممكن تتخيل راح فين اول ماشفتها
نورتنى
------------------------
ريما

حبيبتى السكر
تعرفى ان انا انشاء الله
ناويه اجيب بنتين
واحده اسميها شادن وواحده ريما
وميرسى ياقمر
وطبعا هتحضرى الفرح انتى وحبايبوا خالتو القمرات
انتى عارفه احنا جيران
هههههههههههه
وحشانى
------------------------
جودى

ميرسى ياقمر
تتجوز هو مين دا اللى ممكن يملا عينى واقدر اسيبهاله كدا بسهوله
دى مامتها بتقولى امتى تتجوزى عشان حنين تنساكى شويه
هههههههههههههه
يتجوزها قال
عبيطه انا ولاايه
دا انا هاطلع عنيه وعنين اللى جايبينه لغايه اما اوافق عليه
نورتينى
------------------------------
شيما الشعب

احلى حاجا واكتر حاجا بتطلع عنينا كمان بس على قلبنا زى العسل وحياتك
ربنا يخليهم ويحرسهم لشبابهم يارب

وبعدين تعالى هنا شبه منى انتى عاوزه تشبهى البت ولاايه
دا هى قمر
----------------------------
بلو-ويف
الموج الازرق

يارب يخليها لشبابها ويحرسها ويهنيها ويحقق لها كل امالها يارب
--------------------------
خواطر شابه

عندك حق

بس احانا قليله طبعا بتعمل معايا الدنيئه وتروح لمامتها
تقوم ماما تضحك وتقولى مثل بيغيظنى ويخلينى ادقدق برجلى فى الارض
"كبرنى وهننى وعرفنى طريق امى"
شوفتى
وش بيعيط اهو