BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الجمعة، 2 أكتوبر 2009

قصه ............


تأتى اليه مسرعه وتحاول ان تبدوا طبيعيه وتقول :
هي :هل لك ان تعيرني كتابا حتى أقرأه الليلة؟
هو :واي كتاب تريدين ؟
هي :اي كتاب .............
كتاب فى الشعر او روايه او كتاب يحكى عن انسان او ...........
هو :انت لاتعلمين ماذا تريدى!!!
هي :(تصطنع التركيز على كلامه وليس على عينيه التي تدوبها )اريد روايه
هو :لا..............
هي :لا!!!لماذا؟
هو :هكذا لاتسالى عن السبب.
هي :(تمشى حزينه)
هو :(ينادى عليها) لاتغضبى هاهى الرواية كنت احضرتها عندما طلبتيها المره الماضيه.
هي
:(فرحه جدا)تأخذ الروايه وتشكره وتمشى.
فى البيت
هي :(تحتضن الرواية)
آآآآآآآآآآآآآه منك ومن حبى لك .
هذا الحب الذى يتزايد يوما بعد يوما .
اتمنى ان ابقى بجانبك دائما ولكن وجودي بجانبك يزيد حبى ويزيد الآمى .
انها تحبه .........تحبه بشده وهو يعلم وقد اعترفت له بذلك ولكنه يخاف عليها كما يقول لها دائما .
انه لا يعلم انها تستطيع الحصول على روايات كثيره ولكنها تطلب منه اشياء واشياء فقط ليمتد بينهم الحوار
لتلمس شيئا هو يلمسه ..لتقرأ من نفس صفحات روايته ..
تحبه ولا تستطيع البعد عنه.
قربها منه يحرقها بشده ولكنها تتمنى ان تظل فى تلك النار تدور وتدور حوله فى دوائر مغلقه او مفتوحه فانها لاتهتم سوى بأن تكون حوله .
انها تماما مثل الفراشة تذهب الى النار وتعلم انها ستحترق ولكنها تقترب وتقترب اكثر واكثر .........
ولكن يبقى ان الفراشة لاتعيش طويلا فانها تحترق وتموت سريعا ,اما هي فتموت رويدا رويدا .
فى كل لحظه يموت منها جزء ويعطى روحه لذلك الجزء الوحيد الذى يعذبها وهو قلبها .
هي لاتريد ان يموت فيها شيء قبل قلبها ,تتمنى ان يموت قلبها ,حتى لاتشعر بحبها له ,حتى تستطيع ان تأخذ ماتبقى من روحها المكسورة وترحل بعيدا بعيدا

لم تنتهى بعد
.................................................................................................................................................

8 التعليقات:

The illusionist يقول...

انا اول ولا ايه

The illusionist يقول...

اه وربنا
انا الاول
وربنا انا فرحان
اول ما ارجع ابقى الاول
والله فل
اواااااااااااااااااااااال

VÖltaa يقول...

جميلة جدا بجد

ايه الحلاوة دى ياسها

طيب انا مستنى الكمالة بقى علشان نرد بالتفصيص الممل

^_^

The illusionist يقول...

البدايه مكدبش يعنى عجبتنى
بس مبحبش احكم على قصه من بدايتها
بس اسلوب حلو كده
ادانى شعور غريب
انى بلعب بالدبدوب بتاعى القديم
هههههههههههههههه
ده الحب اكيد
بس من وجهه نظرى
ههههههههههههههههه
انا منور فى المدونه بما انها اول زياره
ولا ايش
اه منور
الله يكرمك

Cute Kitty **sookra يقول...

عزيزى الساقط محمد
تحياتى وطبعا اول مااكملها على الورق هاكملها على النت
المشكله بس انها هتبقى طويله شويه .
وبعدين عاوزه التفصيص الممل دا يبقى فى صالحك مامتك ساسو

Cute Kitty **sookra يقول...

THE illusionist
اول تعليق ولو اتكرر هتاخد حته شيكولاته
موش اوعدك لانى عند الشيكولاته ببقى بخيله اوى .
ربنا يسهل واكمل قصه الباديب القديمه دى
واستنى طبعا تحليلك لما سيحدث
والله شكلكم كدا هتخلونى اقتلها وارتاح منها البنت بتاعه القصه دى
على فكره هتعرفوا المره الجايه اسمها واسم حبيبها

أيمن دولار يقول...

وبسرعة

وبسرعة

وبسرعة


آه نسيت أنا كنت هقول إيه

صح

أنا كنت هقول إن كلمة بسرعة إللي في الأول هي اللي حلت حبها في عيني مش عارف ليه بالظبط

يمكن عشان أنا بحب الحاجات السريع
وكمان عشان الكلمة دي بينت ليا قد أيه هيا ملهوفه عليه
وبين عندها كمان ارتباك الحبيبه عندما تقابل المحبوب

دي كبدايه على أدي كده

وياريت تعليقى يكون عاجبك

كمّلي بس حافظي على نفس لهفتها لو ينفع

سلام مؤقت

Cute Kitty **sookra يقول...

ايوه ياعم دولار
تعليقك عاجبنى وعاجبنى ان فكره لهفتها دى وحبها وصلت لحد بسرعه كدا لكن القصه دى حقيقيه وموش هاقدر اكملها من خيالى عشان انا واحده دايما متشائمه وممكن اخليها نهايه سواد وعشان كدا هاسيب الوقت هو اللى يحدد النهايه او ممكن انى احكى الظروف بتاعه القصه واسيبكم انتوا تحددوا النهايه على حسب فكركم
تحياتى