BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

الثلاثاء، 13 أبريل 2010

هو انا كنت تعبان وصحيت ولاكنت سليم وتعبت

10 التعليقات:

غير معرف يقول...

شوفي ايه كابس على مراوحك

وبمنتهى القوه والعنف والعزم طوحيه في ستين ألف مليون داهيه

وخلاص

صمت المشاعر يقول...

كلماتك بجد مؤثره جدااااااااااا

دمتي بالف حب وسعاده يارب

سجود يقول...

ههههههههههههههههههههه
مش عارفه الصراحه ايه الحاله ديه
بس اكيد هتعدي
ازيك يا سكرررره؟
وحشاني

همس الاحباب يقول...

كلمات قليلة
ولكن لها معنى ومغزى عميق
ربنا يسعدك ويزيح عنك الهم والالم
تحياتى

SHAPE YOUR LIFE (ABOALI) يقول...

سؤال يحتوى على بعض الغموض ويدل على حيره النفس ولكنى ارى انه من السهل الاجابه عليه اذا فكر الانسان بهدوء مع نفسه واعاد حساباته .

sabry abo-omar يقول...

حلوة أوى أوى.. إحساس بالحياة صادق جدا وفلسفة .. أجمل الكلمات هى التى تعبر عما بداخلنا بأقل الكلمات وأعمق المعانى.. سعدت بمرورى وأتمنى دوام التواصل....

سابرينا يقول...

ولا أنا من كتر تعبي نسيت معني الراحة ولم أعد أصدق الا انه لاوجود لها !

new-one يقول...

تقريبا كنت جعان وكلت:))

غير معرف يقول...

البيضه ولا الفرخه :)))))))))))

Tarkieb يقول...

اذا كنت انت مش عارف حنعرف احنا. إسأل روحك إسأل قلبك قبل ما تسأل غيّرني إيه